3/7/2019
Γράφει ο Ολιστικός Ιατρός Σταύρος Ταταράκης

Μία παγωμένη κόλα ή κάτι καλύτερο για περισσότερη ενέργεια; Ένα αναψυκτικό τύπου κόλα σε ατομική συσκευασία περιέχει περίπου 7 κουταλάκια ζάχαρη, δηλαδή την πλήρη ποσότητα σακχάρων που "δικαιούται" να καταναλώσει μέσα στην ημέρα ένας ενήλικας. Οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο (φρούτα κ.λπ.) καταναλώσει πέραν αυτού ζορίζει τον οργανισμό του. Επιπλέον, επειδή καταναλώνοντας μία ατομική συσκευασία αναψυκτικού κόλα παίρνεις μονορούφι αυτή την ποσότητα, υπάρχουν άμεσες συνέπειες:

Τι προκαλούν τα αναψυκτικά τύπου κόλα

Μέσα στα επόμενα 20 λεπτά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου εκτοξεύονται και το συκώτι σου αναγκάζεται να μετατρέψει αυτή τη μεγάλη ποσότητα σακχάρων σε λίπος.
Σε άλλα 20 λεπτά ανεβαίνει η πίεσή σου και το συκώτι σου στέλνει κι άλλα σάκχαρα στο αίμα σου. Στα επόμενα 5 λεπτά ο οργανισμός σου αρχίζει να παράγει ντοπαμίνη και σου δημιουργείται μία αδικαιολόγητη αίσθηση ευφορίας.

Όταν περάσει μία ώρα αφ' ότου ήπιες την κόλα, τα επίπεδα σακχάρου πέφτουν ραγδαία όπως ήρθαν, παθαίνεις υπογλυκαιμία και νιώθεις αίσθημα κόπωσης.

Αντίθετα, μπορείς να πάρεις την ενέργεια που χρειάζεσαι πίνοντας φυσικούς (φρεσκοστυμμένους) χυμούς από καρπούζι, πορτοκάλι, ρόδι ή να φας ένα μήλο, ένα αβοκάντο ή μια μπανάνα και να πιεις και αρκετό νερό (ανάλογα με τις ανάγκες σου). Οι φυσικές πλήρεις τροφές μεταβολίζονται σε κανονικούς ρυθμούς και όχι αστραπιαία, προσφέροντας μια σταθερή ροή ενέργειας και χωρίς να ταλαιπωρούν τον οργανισμό σου.

Αναψυκτικά διαίτης;

Εξ άλλου μία δυσμενής συνέπεια της κατανάλωσης αναψυκτικών του εμπορίου γενικότερα είναι και τα κιλά που μπορείς να πάρεις, αν δεν καταφύγεις σε αναψυκτικά με ανθυγιεινά ή αμφίβολων συνεπειών υποκατάστατα ζάχαρης.

Μπες στον κόπο να κεράσεις την παρέα και τον εαυτό σου κάτι που θα σου δώσει περισσότερη δροσιά και ενέργεια και να σου επιτρέπει να ευχηθείς...

Στην υγειά μας!

Ρώτησε εδώ ό,τι θέλεις τον Ολιστικό Ιατρό Σταύρο Ταταράκη

ΓΡΑΨΕ ΕΣΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!