3/5/2019
Γράφει ο Ολιστικός Ιατρός Σταύρος Ταταράκης

Αν κάθε μέρα τρως το ίδιο πρωινό για χρόνια, π.χ. ψωμί με τυρί ή φρυγανιές με μέλι ή οτιδήποτε άλλο πάντα το ίδιο, τότε αφ' ενός στερείσαι την ποικιλία των θρεπτικών συστατικών που μπορούν να σου δώσουν άλλες τροφές και αφ' ετέρου κινδυνεύεις μακροπρόθεσμα να φτάσεις τον οργανισμό σου στο σημείο να σου πει "ως εδώ, δεν αντέχω αυτή την τροφή άλλο". Τέτοιο κλασσικό παράδειγμα είναι η γλουτένη από το σταρένιο ψωμί που όλοι έχουμε καταναλώσει κατά κόρον, τουλάχιστον στο παρελθόν.

Ακόμα κι αν κάποιος έχει τη συνήθεια να πίνει ένα "αθώο" τσάι του βουνού κάθε μέρα στο πρωινό του κάποια στιγμή ο οργανισμός του θα τοξινωθεί από την υπερκατανάλωση.

Για ν' αποφύγουμε τέτοιες εξελίξεις και ενδεχόμενα προβλήματα δυσανεξίας, μπορείς να οργανώσεις μία ποικιλία στα συστατικά του πρωινού σου.

Αντί για σιτάρι ή ζέα, που θα καταναλώσεις πολύ πιθανά στο μεσημεριανό και στο βραδυνό σου γεύμα, στο πρωινό θα μπορούσες να εναλλάσσεις καθημερινά ένα διαφορετικό τρόφιμο βάσης σε νιφάδες (κεχρί, σόγια, φαγόπυρο) ή σε μορφή ποπ (αμάρανθο, κινόα, ρύζι) και έναν άλλο ξηρό καρπό κάθε μέρα (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια, κουκουναρόσπορο, φυστίκια κ.ο.κ.). Αυτό ισχύει και με τα φρούτα. Δεν κολλάμε στο "ένα μήλο την ημέρα". Εναλλάσσουμε και με άλλα φρούτα εποχής.

Πώς σας φαίνεται; Να το προσπαθήσουμε;

Συμβουλεύσου εδώ τον Ολιστικό Ιατρό Σταύρο Ταταράκη για την δική σου θεραπευτική διατροφή.

ΓΡΑΨΕ ΕΣΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!